maanantai 28. huhtikuuta 2008

olenko virtuaalitodellisuutta?

Nyt kurssiblogiin ilmestyi kurssilaisten blogilista. Kiitos siitä. Mutta enhän minä sieltä itseäni löytänyt. Olin siis hukassa. Tai ehkä suorastaan pelkkä virtuaaliminä. Luulen että se johtui siitä että kun alunperin ilmoitin osoitteeni niin se meni juuri sen sivun kommenttiin mihin ei pitänyt.
Korjasin asian.

Vähän oli samanlainen olo kuin kerran kun kaikki koulu- ja työtodistukseni olivat hukassa, niin tuntui kuin minua ei olisi ollut olemassa. Tässä alkutalvesta kävi samoin kun olin unohtanut Kirjastokalenterini johonkin. Se sitten löytyi parin viikon päästä toisen viraston arkistosta. Palkitsin sen löytäjän suklaarasialla.

Nyt tekisi niin mieli kokeilla seuraavia juttuja, muokata sivun ulkoasua jne. mutta työt kutsuvat - on palattava reaalimaailmaan.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lisäsin sinut kurssin blogilistalle, kiitos että huomautit.

Olen joskus miettinyt, miltä tuntuisi jos vuosikausien sähköpostit, kirjoitukset ja valokuvat häviäisivät koneelta. Ehkä tuntuisi juuri siltä, että osa itsestä on kadonnut. Täytyy pitää varmuuskopiot tärkeistä asioista tallessa :)

megane kirjoitti...

Mulla ei nyt kuitenkaan ole sitä suklaarasiaa. mutta kiitos siis

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä sä porukassa olet, seuraava silmä kyttää täälläkin :).

Kiitos mese-seurasta ja hyvästä analyysistä!